Avatar billede licantropo Novice
17. september 2007 - 20:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af MPEG/AVI-filer til noget, som jeg kan se på DVD

Jeg kan slet ikke finde ud af, hvordan jeg skal kunne se mine musikvideoer på min dvd... Er efterhånden træt af at se dem på computeren - de er i MPEG/AVI.format, og bliver afspillet i Windows Media Player...

Jeg har en standard-billig-altædende DVD-afspiller... Mit spørgsmål er nu, hvordan får jeg brændt videoerne over på cd, så jeg kan smide dem i DVDen og nyde dem?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. september 2007 - 20:29 #1
Hvilket brænderprogram har du?
Avatar billede trav4u2 Novice
17. september 2007 - 22:03 #2
Du kan lave dine filer om til DVD med et af disse:
http://www.sothinkmedia.com/movie-dvd-maker/
http://www.dvdflick.net/
http://sourceforge.net/projects/avstodvd/

Eller lægge filerne over, som data-filer, direkte som mpeg / avi - Hvis altså din DVD-afspiller er altædende :-)
Avatar billede christopher99 Nybegynder
18. september 2007 - 14:47 #3
Du kan prøve at bruge Avi2DVD, så kan du nemt konvertere dine video filer til DVD og afspille dem via din DVD afspiller.

http://www.codecs.dk/fil.php?filid=341
Avatar billede licantropo Novice
15. december 2007 - 17:04 #4
Takker
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
15. december 2007 - 17:51 #5
Hej, du er nødt til at oprette en ny tråd hvor du tilbyder pointene til de to ovenstående der har hjulpet dig. :)
Avatar billede trav4u2 Novice
15. december 2007 - 18:23 #6
licantropo >> Jeg kan se på dette og dine tidligere spørgsmål at du liiige skal huskes på at tildele points til dem der hjælper dig ;-)

Proceduren er normalt at hvis du kan bruge de kommentarer du har fået, beder du om at man lægger et svar som du derefter accepterer.

Siden du her er kommet til at tage pointene selv bør du, som john_westcoast siger, oprette et nyt spørgsmål som du bare kalder Points til (...).
Avatar billede licantropo Novice
15. december 2007 - 20:15 #7
Sorry, det gør jeg lige - Tjek lige tilbage med et svar på den nye trav4u2