Avatar billede bernerdk Nybegynder
07. juni 2001 - 23:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan gemmer man indstilninger

Jeg har et mindre problem med mit Explore vindue. hver gang jeg åbner et nyt fylder det ikke hele skærmen. Det er lidt træs altid og skulle maksimere det, der må da være en måde man kan sørge for at det altid åbner maksimeret...???
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
07. juni 2001 - 23:49 #1
Maksimér det og luk det! Så skulle det gerne åbne maksimeret hver gang :-)
Avatar billede stigc Nybegynder
07. juni 2001 - 23:50 #2
Åben en explore, vælg størrelsen ved at hive i den, og luk ved at trykke på krydset. Næste gang du åbner et, åbner den i størrelsen fra før.
Avatar billede bahn Nybegynder
07. juni 2001 - 23:50 #3
Du maximere det ved at tyyke på... ja du ved derefter trykker du på krydset og åbner igen og så skulle den åbne maximeret!!
Avatar billede bahn Nybegynder
07. juni 2001 - 23:51 #4
hold da kæft der er da svar på sagen var!!!
Avatar billede handmade Nybegynder
07. juni 2001 - 23:51 #5
Man kan også trække i vinduet mens man holder ctrl nedtrykket.
Avatar billede 7th Praktikant
08. juni 2001 - 03:37 #6
Kig evt. her
http://www.eksperten.dk/spm/62130
Havde nemlig samme problem ;)
Avatar billede kapla Nybegynder
08. juni 2001 - 08:01 #7