Avatar billede rosenvold Nybegynder
17. september 2007 - 07:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Støj fra ny Acer stationær pc M5100 ?

Har netop investeret i ny Acer stationær pc M5100. Blev ikke orienteret om, at den konstant larmer rigtig meget. (ensartet lyd). Er det mon normalt? Det håber jeg ikke - men hvis det er, hvad kan man gøre ved det ?
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2007 - 08:16 #1
Der en en blæser, enter i kabinettet eller til cpuèn, det kan skiftes til en par lownoise blæsere.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 08:27 #2
Det er i hvert fald ikke unormalt for Acer. De bruges ofte også som hårtørrer, og til at holde krager væk fra majsmarker.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 08:29 #3
Sagt på en anden måde, er støjsvag ikke et kendt ord hos dem.
Avatar billede rosenvold Nybegynder
17. september 2007 - 08:38 #4
Uha - lyder ikke godt. Men løsningen som du nævner, Peet-49, vil det være en acceptabel løsning, når man skal arbejde med den fuldtid i et kontorlokale på 14 m2 ? Er vant til en HP computer UDEN støj.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 08:49 #5
Det er langt fra altid muligt at ombygge en Acer, da de kan finde på at lave køling/blæsere som ikke er kompatible med andre computere. De går med andre ord deres egne vegne. Men ellers hvis computeren ser "normal" ud inden i, burde det være en rimelig let sag.