Avatar billede yonaz8000 Nybegynder
16. september 2007 - 14:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tastertur og mus væk

Hej alle!

Jeg har store problemer med min Acer bærbar.

Den starter fint op.
Første problem består i, at musen på den bærbare ikke virker. Det har jeg så haft held med at løse ved at smide en mus i via usb-porten. Derefter kan jeg så åbne fx. Word, men så virker tasterturet ikke. Og man kan ikke skrive noget. Alle taster giver ingen respons!

Hvis jeg så vil genstarte eller slukke, kan jeg trykke "start" men så snart jeg har trykket "Luk computeren" bliver musemarkøren til timeglas, og den menuen hvor man kan slukke, genstarte og logge af kommer ikke frem

Jeg bliver derefter nød til at hive batteriet ud af maskinen, fordi afbryder heller ikke virker. Den virker kun ved opstart.

Det skal siges at problemet ikke opstår hver gang jeg starter pcen, for en gang i mellem virker den helt fint, uden problemer.
Men altså der er oftere problemer end normal kørsel.

Jeg har prøvet at formaterer harddisken og installere windows påny, men det er desværre det samme scenarie der opstår ?

Håber der er nogle der kan jeg hjælpe

Jonas
Avatar billede haverslev Novice
16. september 2007 - 15:58 #1
Nu ved jeg ikke hvad din Acer bærebare hedder, men prøv lige at hente og installere
Chipsetdrivern og Toutcpad driveren til model.
http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html
Avatar billede yonaz8000 Nybegynder
17. september 2007 - 21:44 #2
Det ser ud til at virke nu, ihvertfald ind til videre...

Hvad gør jeg nu, kan ik lige finde ud af at acceptere svaret ?!?!
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
17. september 2007 - 21:48 #3
du skal bare vente på at han skrive et svar, så kommer der en anmodning til dig om han skal have point:D
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
17. september 2007 - 21:48 #4
skrive = skriver
Avatar billede haverslev Novice
18. september 2007 - 08:46 #5
Fint det virker.
Du skal huske på, at alle drivere slettes ved en formatering.
Så alle drivere der er til din model på Acers hjemmeside skal faktisk lægges ind igen efter en nyinstallation af window.
Der kan dog være nogle drivere som bliver opdateret via Windows update, til en nyere version end den du lige har hentet på Acer`s side.
Avatar billede yonaz8000 Nybegynder
18. september 2007 - 12:37 #6
Mange tak.

Jeg tog også bare alle filer, tænkte det var bedst. Men altså meget mystisk hvordan det opstår. Det tror jeg aldrig jeg forstår/finder ud af.