Avatar billede allandk Nybegynder
02. december 1999 - 01:00 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

SMS

Dette er egentlig ikke et spørgsmål, så der falder heller ingen points af...

Gider du at teste min SMS på allan.dk/sms?

Jeg er interesseret i at vide, om den duer på alle systemer og platforme.

Det kræver selvfølgelig, at du enten selv har en mobiltlf. eller kender en der har en, så du kan se om beskeden kommer frem.

Du skal også kunne se Flash 4, da jeg blandt andet har brugt variabler.

Den første version havde problemer med NT - jeg er ikke klar over om det er fejl i mine koder, eller et lokalt problem på NT-systemet. Men koderne er i al fald strammet op i den nye version.

Alle kommentarer er velkomne. Både de hårde og de opmuntrende.

På forhånd tak og god fornøjelse...

ab :)
Avatar billede klas Juniormester
02. december 1999 - 02:27 #1
win98 / ie5 virker den fint :o)  hvad er det for et tal der står i mit display ? (9884)
Avatar billede getalife Nybegynder
02. december 1999 - 14:39 #2
Win NT SP4 /IE5 virker fint :o)
Ikke noget i mit display.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 1999 - 16:17 #3
ja win 98 ie5 status: Mission Acomplished

Display: UDFØRT
Avatar billede Slettet bruger
02. december 1999 - 16:18 #4
Hvor sejt flash 4 styrer!

Øhh men jeg synes at der mangler lidt "fylde" fx. en vitsroulette
Avatar billede allandk Nybegynder
02. december 1999 - 17:54 #5
>>> klas

Tak for hjælpen :)

9884 er nummeret på den server der bruges til at sende beskeden frem til din mobiltlf.

ab :)
Avatar billede klas Juniormester
02. december 1999 - 19:34 #6
er der flere forskellige servere? jeg troede at man brugte noget der hed "200"
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. december 1999 - 21:18 #7
klas, hos teleDK hedder den 200, hos mobilix hedder den 9884, hos sonofon hedder den +45 40900093

ikke fordi er en brian eller noget, men sådan noget ved man da *G*
Avatar billede klas Juniormester
02. december 1999 - 21:23 #8
ok -  det er kult nok . .  men jeg sendte en sms til mig selv . .jeg bruger tele dk . .hvorfor stod der så 9884 ?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. december 1999 - 21:25 #9
fordi hans service åbenbart sender gennem mobilix' server som forwarder den til dig via SMS
Avatar billede kirkeby Nybegynder
03. december 1999 - 00:06 #10
er det ik´sms.mobilix.dk ?
(når man bruger et mail script...
det er pga, jeg kan ik få mit til at virke...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. december 1999 - 00:18 #11
det er smartere at sende den gennem mobilix, både fordi man slipper for at lave en funktion der sorterer numrene, men også fordi man så ved hvordan og hvor mange tegn der kommer til telefonen.
Avatar billede nuggaprinz Nybegynder
06. december 1999 - 18:15 #12
Uhhm allan det det med full screen jeg spurgte om tidligere hvordan exekverer man det ? jeg mener jeg sutter til java så hvordan får man function til at virke ?
Avatar billede allandk Nybegynder
06. december 1999 - 18:27 #13
<html>
<head>
<title></title>
<script language="javascript">
function nytvindue()
  {nytvindue = window.open("etellerandet.htm", "mitnyevindue", "width=400,height=200");}
</script>
</head>
<body>
<a href="java script:nytvindue()">Klik</a>
</body>
</html>

Klip det her ud og sæt det ind i et notepad-dokument. Navngiv det f.eks. "klik.htm".

Sig til det ikke virker.

ab :)
Avatar billede allandk Nybegynder
07. december 1999 - 02:29 #14
Tak til alle der gad at teste den.

I den næste version checkes e-mail-feltet desuden for @ og punktum mellem domæne og landekode.

ab :)