Avatar billede haug Nybegynder
16. september 2007 - 00:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Se hvem der har ændret i en celle

Hej,

Jeg på et tidspunkt set at man kan gå ind og se tid/hvem der senest har ændret indhold i en bestemt celle.

Men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal ind i for at få disse oplysninger.

Kan nogen hjælpe

mvh
Avatar billede mugs Novice
16. september 2007 - 00:33 #1
Avatar billede haug Nybegynder
16. september 2007 - 01:13 #2
Jeg er ikke inde i programmering.

Har bare set her på jobbet at man gik ind et sted i en af "menuerne" og klikkede på et eller andet og så kunne man se hvem der senest havde ændret i indhold på cellen

Så det var bare denne sti ind til den specifikke menu jeg er ude efter
Avatar billede kabbak Professor
16. september 2007 - 11:29 #3
Jeg tror, at det er på en delt projektmappe, man kan det, men jeg ved det ikke.
Avatar billede mugs Novice
16. september 2007 - 11:43 #4
Denne fungerer i en makro:

MsgBox Environ("Username") & " " & Now()

Men da Excel ikke er mit område, ved jeg ikke hvordan man kommer videre.
Avatar billede luffeladefoged Praktikant
17. september 2007 - 09:24 #5
Mit gæt ville være at det var under "share workbooks" denne log af ændringer er blevet skabt:
Menu - Tools - Share workbook - så kommer der en boks frem hvor man sætter flueben ved Allow changes... - og under den næste tab "andvanced" kan man så angive det antal dage xl skal gemme historien.
Har benyttet denne feature i Lotus 123, hvor forskellige folk skulle give deres bud på noget salg, og hvor man hurtigt og effektivt kunne få lukket diskussioner om hvem der havde sagt hvad.
Hilsen  Luffe
Avatar billede haug Nybegynder
18. august 2010 - 17:33 #6
projekt var låst af administrator