Avatar billede Jens Jakob Teislev Nybegynder
15. september 2007 - 20:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PHP side vises perfekt i Mozilla men ikke i IE - hjælp?

Hej med Jer,

Nogen der kan hjælpe mig.
Min side www.localcard.biz/contactus.php vises korrekt i en Mozilla browser men man ser ikke hele formularen i Internet Explorer.

Jeg kan ikke gennemskue hvad der er galt. Er der nogen der kan hjælpe? :oS

Hilsen,

Jens
Avatar billede olebole Juniormester
15. september 2007 - 21:59 #1
<ole>

Hvis ikke du bruger en fuld DTD, disables store del af CSS i IE6. Kopier dette ind i toppen af din side:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
    "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
... osv ... osv ...

- så kan du begynde at bruge CSS i IE  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede Jens Jakob Teislev Nybegynder
15. september 2007 - 22:10 #2
Ja.. nu ser det jo godt ud på Internet Explorer men ikke på Mozilla..
Nogen forslag ;o)

Jens
Avatar billede olebole Juniormester
15. september 2007 - 22:23 #3
Jeg kan i hvertfald se, du har nogle sære width-elementer, du absolut bør slette. F.eks: <width="107">
Avatar billede Jens Jakob Teislev Nybegynder
16. september 2007 - 15:38 #4
Hmm.. prøvede at fjerne width beskrivelserne, men havde ikke nogen indvirkning..
Du har ikke en doctype linie der gør at den forstår begge dele?
Uanset kast et svar og hvis ikke der er andre der har en fantastisk løsning får du guldet.

Jens
Avatar billede Jens Jakob Teislev Nybegynder
10. november 2007 - 17:31 #5
kast et svar Olebole.. ellers lukker jeg den ned..
Avatar billede Jens Jakob Teislev Nybegynder
07. januar 2009 - 15:53 #6
Lukker
Avatar billede Jens Jakob Teislev Nybegynder
07. januar 2009 - 15:53 #7
Lukker nu :o)