Avatar billede dandyman Nybegynder
15. september 2007 - 08:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Speedstream 4100 intet dsl signal

hej eksperter.

Jeg opgraderede vores internet sidste søndag fra en bredbånd 4096/256 til 15/1mbit bredbånd city, jeg har igår modtaget en pakke fra tdc med et nyt SpeedStream 4100 modem, det som er monteret er en SpeedStream 5100, det nye modem's dsl lampe blinker 2 gange og derefter lyser den ikke, den har ingen forbindelse overhovedet, jeg har prøvet alle mulige monteringer ved at bruge nyt kombifilter og gammel skillefilter, alt.

Den gang vi fik adsl (ss5100 modem) havde jeg også problemer med at den gav op efter den havde blinket lidt.
Avatar billede leif Seniormester
15. september 2007 - 12:13 #1
Hvad med at fejlmelde det hos din Internet udbyder ? Hvis modemmet ikke får forbindelse kan det være en fejl i modemmet eller forbindelsen.
Avatar billede dandyman Nybegynder
15. september 2007 - 12:30 #2
Har været inde ved tdc og har fået det byttet.