Avatar billede supermanden Nybegynder
14. september 2007 - 16:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

LAN party snart med konkurence

hej

vi skal snart holde vores 1/2 årlige lan party og jeg vil gerne vide hvad spil der er fede at spille til et lanparty. Vi bliver ca en 20 stykker. ( stortset de samme hver gang )

COD2 er en selvfølge,  :-)  men hvad ellers kan i forslå ??

jeg kunne godt tænke mig at lave noget specielt  til dette party, da det er min tur til at holde det.
En eller anden form for konkurence
nogen ideer til dette ???
er lydhør overfor alt
Avatar billede egr_sli Nybegynder
14. september 2007 - 17:36 #1
er country strike 1.6/Source ikke næsten uundgåelig?
Det spiller vi altid til lan partys.

Den lidt originale/kedelig ide kunne være at lave en turnering med ca. 6 hold eller noget, og så præmier.

Præmierne kunne bare være sådan noget som sodavand, øl, slik eller aimtape :D
Avatar billede lzs Nybegynder
14. september 2007 - 21:49 #2
Swat 4 plejer at være super sjovt at spille på lan, ved dog ikke om man kan spille 20 sammen.
Avatar billede lzs Nybegynder
14. september 2007 - 21:50 #3
Og ellers er der jo altid soldat :P
Avatar billede hoeks Nybegynder
15. september 2007 - 18:11 #4
Dota - som er et map til WC3 er helt fantastisk. Man kan være 5 på hvert hold!
Avatar billede knejt Nybegynder
18. september 2007 - 22:23 #5
Wolfenstein Enemy Teritory
Gratis spil der rykker max.
Tjek www.castlewolfenstein.com eller prøv at google det
Avatar billede supermanden Nybegynder
29. december 2007 - 10:18 #6
lukket lan var sjovt  vi sppillede bare