Avatar billede nhb Nybegynder
14. september 2007 - 12:09 Der er 6 kommentarer

Hosted exchange hvordan

Hej hvad skal der bruges og hvad skal der til at lave en hosted exchange løsing?
Avatar billede venturer Nybegynder
14. september 2007 - 12:40 #1
Vil du selv hoste for andre eller skal du have noget hostede ude i byen?
Avatar billede nhb Nybegynder
14. september 2007 - 12:45 #2
Min chef syntes vi skal til at hoste. det er jo bare noget man gør siger han?!
Avatar billede kim Nybegynder
14. september 2007 - 21:13 #3
Avatar billede venturer Nybegynder
17. september 2007 - 14:04 #4
Det er IKKE noget man bare lige gør :)
Og Kim's løsning er ikke egnet som løsning for ens egne kunder. Der er ikke nok adskilelse mellem deres og ens egen data.
Avatar billede kim Nybegynder
17. september 2007 - 14:33 #5
Vi bruger det til kunder og det virker fint
det skal siges der skal nogle tilretninger til som ikke står i dokumentet.
Avatar billede nhb Nybegynder
17. september 2007 - 14:52 #6
Laver gerne nye server til det skal det være 2003 server enterprise eller bare alm. ?