Avatar billede edj Nybegynder
14. september 2007 - 11:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sletning af ALT på HD

Hej,

Dette spg har sikker været stillet mange gange tidligere, men jeg kan ikke lige helt finde et svar det passer...

Jeg skal sælge min PC, og vil derfor gerne være helt sikker på, at ALT på min HD er slettet, og ikke kan genskabes.
Jeg har ikke noget floppy drev på min PC...

Er kun interesseret i en gratis løsning.

Hvad skal jeg gøre - step by step?

Edj
Avatar billede hottadpole Nybegynder
14. september 2007 - 12:27 #1
Killdisk kan findes via Google, og sletter helt i bund.
Avatar billede nva Praktikant
14. september 2007 - 12:32 #2
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2007 - 14:25 #3
KILLDISK med billedguide kan findes på http://www.helgec.dk/killdisk.html
Avatar billede edj Nybegynder
14. september 2007 - 14:36 #4
tak for det helgec - lige det jeg havde brug for.
Skriv dit indlæg igen som et svar så accepterer jeg det...
Avatar billede off-line Nybegynder
14. september 2007 - 14:48 #5
Lige en ting mere. Da jeg for flere år siden prøvede Killdisk, var jeg ikke klar
over, at den også overskriver andre tilsluttede harddiske. Så jeg mistede alt min
backup, som lå på slave harddisken. Til advarsel.
Avatar billede edj Nybegynder
14. september 2007 - 15:32 #6
asgotbo> tak for det
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2007 - 16:43 #7
Vedr. "14/09-2007 14:48:49"  Kan det nu også passe, man vælger da en specifik disk og arbejder på, jeg har kørt KILLDISK på flere hundrede diske og har aldrig oplevet det fænomæn
Avatar billede off-line Nybegynder
14. september 2007 - 18:16 #8
Vedr. "14/09-2007 14:48:49" Jeg har kun berettet, hvad jeg personligt har
oplevet. Det var meget bittert, så det tager jeg ikke fejl i. Om der gik
noget galt, kan jeg ikke sige, men så kan det vel ske igen.