Avatar billede hubertus Seniormester
14. september 2007 - 09:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE v. 6.0.2 fryser i øverste v. hjørne

Jeg har et pudsigt problem med min IE. jeg oplever et periodisk problem med at billedet fryser i øverste venstre hjørne. Ikonet for IE på bundlinien optræder uden tekst til højre for ikonet. Jeg kan efterfølgende ikke lukke vinduet. Åbner jeg et nyt browservindue så kan jeg fint arbejde i det. Hvad kan årsagen være?  Jeg bruger som sagt IE v. 6.02 og XP med sp2. som løbende bliver patchet. Nogen forslag?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2007 - 20:32 #1
Opdater til IE7...
Avatar billede hubertus Seniormester
26. september 2007 - 06:39 #2
Fejlen er periodisk - det tager derfor lang tid at få det checket. IE7 var ikke løsningen - desværre
Avatar billede hubertus Seniormester
31. oktober 2007 - 17:22 #3
Der sker vist ikke mere her - lukker spørgsmålet