Avatar billede frankeweb Nybegynder
14. september 2007 - 01:00 Der er 6 kommentarer

Skærm opløsning

Hej alle sammen,

Jeg har prøvet de sidste dage at søge internettet igenmen for at kunne løse mit problem men kan intet finde.

Er der en måde hvor på man fra dos kan ændre skærm opløsningen i xp, da min gamle crt skærm er gået i stykker og den kørte med 85hz og nu  har jeg fået en tft skærm der kun kan køre 60hz så min skærm er bare sort når den skal åbne windows.

Håber der er nogen der kender en løsning
Avatar billede Jensen DK Novice
14. september 2007 - 06:54 #1
Start i fejlsikret tilstand så kan du rette det i egenskaber for skærm klik på instillinger.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. september 2007 - 06:56 #2
Glemte at skrive at du skal trykke F8 ved opstart
Avatar billede frankeweb Nybegynder
14. september 2007 - 08:48 #3
hmm.. okay, mente bare den kun gemte det i fejlsikker, og det stadig ville være den samme opløsning når jeg prøver at starte windows alm.

Men tak for tippet :) vender tilbage senere når jeg har prøvet
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. september 2007 - 10:00 #4
Jeg mener heller ikke det virker. Du er så nødt til at sætte en anden skærm til, og rette problemet. Alternativt kan du starte i fejlsikret tilstand, og slette din grafikdriver. Så skulle den gerne starte op i 60Hz efter boot.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. september 2007 - 20:14 #5
Jeg har prøvet det virker
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 20:32 #6
Respons fra spørger?