Avatar billede ult Nybegynder
13. september 2007 - 12:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Database-baseret webapplikation til CV'er

Jeg er på jagt efter en database-baseret webapplikation til et intranet, hvor brugerne kan indtaste deres CV, rette deres CV, printe deres CV og hvor administratorer kan søge blandt CV’er på specifikke færdigheder. CV'et må gerne være sektionsopdelt fx: 1.Basis 2.Kompetencer 3.Projekterfaring 4.Uddannelser/Kurser (om sproget er engelsk eller dansk er lige meget).

Hvilket programmeringssprog og database webapplikationen er implementeret med betyder mindre, men php/mysql ligger lige til højrebenet. Gerne open source eller i det mindste billigt. Er der nogen der kender et godt et projekt?

Jeg er ikke selv interesseret i at starte et udviklingsprojekt, selvom mange nok vil mene, at det bare er at sætte sig ned og skrive det ;-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. september 2007 - 17:28 #1
Avatar billede ult Nybegynder
13. september 2007 - 19:28 #2
hej jakobdo, hvis du laver et svar er 100 point på vej..
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. september 2007 - 20:53 #3
Var der noget du kunne bruge? (hvis ja, hvilket valgte du?)

Du får et svar.
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. august 2010 - 20:54 #4
Takker for point.