Avatar billede kak Nybegynder
13. september 2007 - 11:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med udskrivning fra IE

Jeg har 3 pc'ere, alle med Win XP og IE7. På to af dem fungerer udskrivning fint, også selvom det jeg vil udskrive er for bredt til at være på et A4 ark. IE tilpasser det bare, så det kan være på papiret.

Men på den tredje, skærer den det yderste af, selvom udksrivningsindstillingen står til, at den skal tilpasse indholdet til bredden?

Det er på samme printer, og indstillingerne på den er ens på alle tre (med man kan også se problemet, allerede ved at vælge Vis udskrift).

Nogle gode forslag til en løsning?
Avatar billede darrich Novice
13. september 2007 - 12:21 #1
I IE tjek filer -> sideopsætning om det er ens med de øvrige.
Avatar billede kak Nybegynder
13. september 2007 - 12:40 #2
Det er ens på alle tre :-(
Avatar billede darrich Novice
13. september 2007 - 14:44 #3
Prøv og tjek kontrolpanel -> internationale og sproglige indstillingerne
Hvis den ene står til engelsk kunne det være den opfattere sideopsætning som tommer eller noget i den stil.
Avatar billede kak Nybegynder
14. september 2007 - 08:23 #4
Der er heller ikke nogen forskel.
Avatar billede darrich Novice
14. september 2007 - 11:19 #5
Prøv at slette den lokale printer på den pc med problemet og opret den igen.
Avatar billede kak Nybegynder
26. september 2007 - 20:14 #6
Beklager den lange svartid... jeg har geninstalleret printeren og lavet en ny profil til brugeren, og det hjalp. Vil du oprette et svar, så du kan få point?!
Avatar billede darrich Novice
27. september 2007 - 08:42 #7
Godt at høre det løste problemet.
Nok lidt problemer i registry