Avatar billede jace Nybegynder
12. september 2007 - 23:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CSS: 100% højde på div's

Heay,

Nu skal det altså være - væk med tables! :)

Jeg har fået styr på de fleste ting, men der er dog lidt småting jeg mangler.

Jeg mangler at få højden på min container til at passe efter højden på de div's der er inde i den:

http://jacobworsoe.dk/stuff/Test/

Desuden har jeg i højre side været nødt til at bruge en hel masse br's for at få mellemrum mellem min div's - hvordan kan det være der skal bruges så mange?
Avatar billede jace Nybegynder
12. september 2007 - 23:35 #1
Jeg har også prøvet med margin for at få noget mellemrum mellem div's til højre, men det kunne jeg ikke få til at virke.
Avatar billede w13 Novice
12. september 2007 - 23:49 #2
Hvis du ikke giver den en width/height burde den da gerne selv finde en bredde/højde, der passer..

Og i stedet for <br> kan du vel bare bruge margin-bottom:100px; i css'en på elementet oven over.
Avatar billede jace Nybegynder
13. september 2007 - 00:17 #3
w13: Yeps, det løste lidt af problemet... Smid lige et svar, så du kan få dine point :D
Avatar billede w13 Novice
13. september 2007 - 00:32 #4
Fint. =)
Avatar billede jace Nybegynder
13. september 2007 - 00:48 #5
Så blev det vist ordnet. Det virkede at sætte height til auto istedet for 100%.

Siden ser dog stadig noget mærkelig ud i IE.

Nogen der ved hvad jeg skal ændre for at siden også virker i IE ?