Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. juni 2001 - 20:13 Der er 15 kommentarer og
4 løsninger

Ubegrænset inter med fast pris

Hejsa
Jeg skal bruge en ISP der tilbyder ubegrænset internet via modem(ikke adsl) til en rimelig pris 300-500 per måned.
hverken TDC, WOL eller CC tilbyder dette, er der nogen der gør dette???
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. juni 2001 - 20:17 #1
TDC har noget der hedder proacces ISDN (e.lign.)

Mener at de koster 495,- pr. måned + moms.
Og det er flatrate.
Avatar billede parazite Nybegynder
07. juni 2001 - 20:18 #2
TDC har Pro@ccess, men den koster vist over 500. Ellers er der ingen der gør!
Avatar billede qzar Nybegynder
07. juni 2001 - 20:20 #3
Joo Cybercity gør eller gjorde ihverfald for 495 om måneden for en ganske allmindelig 56 k!

-Jonas
Avatar billede tommyv Nybegynder
07. juni 2001 - 20:24 #4
gzar>> Det er gjorde. De er stoppet med det pr. 14/5. Ihvertfald med ubegrænset...
Avatar billede aot Nybegynder
07. juni 2001 - 20:26 #5
Cybercity gør ikke mere, men hos CC har du dette at vælge http://www.cybercity.dk/produkter/fastpris/
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. juni 2001 - 20:32 #6
aot >> det ved jeg godt det kan jeg også få ved TDC, men jeg vil have ubegrænset

pelkjaer & parazite >> Pro@ccess er til firmaer og så har en ¤%%%#¤\" pris
http://www.teledanmark.dk/menu/sm1723.htm
Avatar billede tommyv Nybegynder
07. juni 2001 - 20:35 #7
web>> Så tror jeg ikke du skal regne med at kunne få ubegrænset forbrug *SS*
Avatar billede parazite Nybegynder
07. juni 2001 - 20:40 #8
webmasterdk : Snak med tdaugaard. Han har det selv, og er så vidt jeg ved ikke et firma. :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. juni 2001 - 20:42 #9
Hvad med Sonofon\'s FWA? Er der nogen som ved noget nyt (vil også meget gerne selv ha\' flatrate til rimelige penge, men bor der hvor kragerne vender)?
Avatar billede microtec Nybegynder
08. juni 2001 - 09:18 #10
Kik lige http://www.eksperten.dk/spm/78686
Det gik på nøjagtig det samme. Konklussionen var at det var TDC, med deres \"Pro@ccess ISDN\" som var rigtig \"fast pris\" uden begrænsninger.

Det er pisse dyrt, så det er ikke en realistisk løsning.
Vent på at der kommer ADSL i dit område. Der går nok ikke så lang tid. Konkurancen er hård for tiden.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. juni 2001 - 09:32 #11
Hehe..har lige modtaget mail fra TDC...de forventer at mit område er klar til ADSL i 6. måned...2002! *kun ét år, hva\'*
Avatar billede microtec Nybegynder
08. juni 2001 - 09:45 #12
pelkjaer >> Det laver de om på hele tiden.
Jeg har en ven, som bor i et område hvor TDC oplyste at der slet ikke var planlagt ADSL. Nu kan han lige pluselig få det i næste månede.
TDC udbygger deres ADSL kraftigt for tiden fordi deres konkurenter har meldt ud at de vil gører det samme.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. juni 2001 - 09:47 #13
Det forstår jeg ikke, de er da TDC der helt og alene styrer hvor og hvornår der skal ADSL - de andre udbydere er jo afhængige af TDC\'s net.

Eller er jeg forkert informeret?
Avatar billede microtec Nybegynder
08. juni 2001 - 10:03 #14
pelkjaer >> De andre udbydderer kommer selv med deres udstyr. De lejer bare plads på de enkelte centraler til at have de stående (og tilsluttet).
Derfor kan de godt udbygge deres net, selv om TDC ikke selv tilbyder ADSL på den pågældende central.
I praksis plejer TDC dog at skynde sig selv at tilbyde ADSL, hvis en konkurrent installerer ADSL på en central, hvor de ikke selv har det.
Måske derfor at en ikke \"planlagt central\" lige pludselig kan tilbyde ADSL ;o)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. juni 2001 - 10:07 #15
Okay - men igen, nogen der ved noget om FWA
Avatar billede microtec Nybegynder
08. juni 2001 - 10:18 #16
pelkjaer >> Emnet har været opppe herinde flere gange. Der er vist ikke rigtig nogen der ved noget endnu.
Det er kun \"tror\" og \"har hørt\"
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. juni 2001 - 10:30 #17
Det er også min opfattelse, men det skader jo aldrig at spørge..:o)
Avatar billede chriller Nybegynder
08. juni 2001 - 14:55 #18
qzar! du deltog i besvaringen på mit spørgsmål i hvordan man får Flash5 til at loade en .txt fil. Jeg kan nu se at jeg har uddelt point til den forkerte person...det er dig der fortjener dem, da du har det rigtige svar, eller var ved at give mig det. MEN jeg fik det aldrig så jeg vil gerne have at du sender en mail til mig på Christian_aaroe@skolekom.dk hvis du da vil hjælpe mig, så skal jeg se hvad vi kan gøre ved pointene!
Håber det er okay med dig.

Christian
Avatar billede aot Nybegynder
08. juni 2001 - 16:57 #19
Det her siger Sonofon om FWA:

Hej Allan

Jeg kan oplyse at vi forventer at lancere FWA d. 1 juli. Det er også alt
hvad vi ved p.t. følg evt. med på vores homepage eller i dagspressen.

Tak for din e-mail.

Med venlig hilsen
SONOFON

Thorleif A. Madsen
Kundeservice