Avatar billede davidfossil Nybegynder
11. september 2007 - 18:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tyverimærkning af hardware for private

Er der mon nogen derude som har kendskab til virksomheder der beskæftiger sig med tyverimærkning af hardware for private? Mange virksomheder og institutioner får fx deres laptops mærket med klistremærker eller metalplader, men er det mon muligt at købe et enkelt eller to af sådanne mærker privat?
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2007 - 18:59 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. september 2007 - 19:01 #2
Jeg arbejder for en virksomhed hvor vi bruger i tusindevis af disse mærker og får dem derfor billigt. Vi giver 17 kr,- stk. så jeg tror de vil blive rigtig dyre for en privat. Jeg ville i stedet købe en dremel eller andet tiisvarende værktøj og så fræse navn i mit udstyr. Alternativt overvej at købe noget af den slags fastlåsnings materiel der kan købes enkeltvis og monter det så su en evt tyv er nødt til at ødelægge ydstyret får at få det løst
Avatar billede perj Nybegynder
11. september 2007 - 23:12 #3
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. september 2007 - 08:12 #4
At få "indgraveret" navn el.lign. på f.eks. en laptop er sikkert en ok idé, men det forhindrer absolut ikke en tyv i at stikke af med den. På jobbet låser jeg faktisk min pc fast med wire (se perjs link). Nu overvejer jeg da lige, om jeg ikke også vil gøre det herhjemme.