Avatar billede edvardj Novice
11. september 2007 - 13:52 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde mine eksterne usb harddiske

hejsa exp
jeg har købt denne box http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2097077 da jeg er træt af at have 4 sketerne stående hver for sig på gulvet.
problemet er at under denne computer dukker de íkke op når jeg starter den op. jeg har tjekket alt og den understøtter mine diske.

jeg bruge windåse xp pro
er der noget jeg kan gøre ekstra ordinært for at de dukker op under denne computer ??

jeg har bare pillet dem ud af deres boxe og smidt dem alle 4 over i den samlede box
Avatar billede peet-49 Novice
11. september 2007 - 13:56 #1
Du skal i diskhåndtering, oprette en partition og formatere den, så er den klar også i denne computer.
Avatar billede edvardj Novice
11. september 2007 - 13:59 #2
nej nej de skal ikke formateres der er en masse på dem.  de er jo ikke nye
Avatar billede peet-49 Novice
11. september 2007 - 14:09 #3
Så er der noget galt med usb, gå i enhedshåndtering og slet alt usb, genstart og lad systemet indstallere driver selv.
Avatar billede edvardj Novice
11. september 2007 - 14:13 #4
nu siger du alt  er det HELE "roden" med USB ?

skal min vindåse skive i for at geninstallere ?
Avatar billede nva Praktikant
11. september 2007 - 14:22 #5
Er de jumpet rigtigt?
Avatar billede edvardj Novice
11. september 2007 - 14:22 #6
alle står som slave
Avatar billede nva Praktikant
11. september 2007 - 14:49 #7
Jeg har godt nok kun box til 1 disk, men da skal disken være jumpet som master.
Avatar billede edvardj Novice
11. september 2007 - 14:50 #8
det er lidt mærkeligt den finder den første men de 2 andre finder den ikke
Avatar billede nva Praktikant
11. september 2007 - 15:01 #9
Er der ingen information med boxen? Finder den første? - er det når de er jumpet som master?
Avatar billede edvardj Novice
11. september 2007 - 15:02 #10
jeg har fundet løsningen, de skulle alle stå som masters  fik mistaken ved nva kommentar 14:49
Avatar billede edvardj Novice
11. september 2007 - 15:03 #11
smid et svar så får du point nva
Avatar billede nva Praktikant
11. september 2007 - 15:05 #12
Glæder mig du fik problemet løst :)
Avatar billede edvardj Novice
11. september 2007 - 15:11 #13
:-) ja var sku liige ved at blive muggen  lol
Avatar billede steffen-k Nybegynder
11. september 2007 - 17:41 #14
Jeg har selv købt sådan en NorthQ - jeg fandt ud af, at man kun have 3 HD i - det sidste slot er beregnet til CD-ROM. Må indrømme, at jeg blev lidt skuffet, da jeg havde regnet med 4 x 400 GB..
Avatar billede edvardj Novice
11. september 2007 - 18:17 #15
nahhh kan det nu passe ?  jeg har 4 diske i min som kører 100% nu