Avatar billede robotten Praktikant
11. september 2007 - 10:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Får projekter til at virke på bærbar?

Hej

Kan ike få en projektor til at virke i Premium. Jeg kan kun få gang i den, ved at starte den bærbar pc op med vga kablet i. Men så er der ikke noget billede på den bærbare.

Jeg har prøvet at trykke FN + F5 (den med de to skærme på).

Det er en Acer Aspire 9304 bærbar.

Hvor går det galt?
Avatar billede elhaard Nybegynder
12. september 2007 - 19:12 #1
Jeg har samme problem med en anden Acer-model med Linux på. Jeg antager, at problemet er, at FN+F5 bare sender et signal til driveren - og at driveren i Linux (eller Premium) ikke reagerer på dette signal.

I så fald er det eneste, vi kan gøre, at håbe på nye drivere...
Avatar billede robotten Praktikant
12. september 2007 - 19:21 #2
Så er det et spørgsmål, om det er Acer det har programmeret forkert, eller om det er en generel fejl i Vista.
Avatar billede robotten Praktikant
24. september 2007 - 13:01 #3
Her sker vist ikke mere...

Men tak for hjælpen alligevel