Avatar billede testpilot_dk Nybegynder
11. september 2007 - 10:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Interne USB porte

Hej!

  Jeg er kommet i den situation, hvor jeg er løbet tør for USB-porte på mit motherboard.
  Som er et msi - p6n SLI Platinum.

Jeg har så købt en kortlæser til 5.25", som skal bruge 4 interne usb porte, jeg har 2 af dem på bundkortet.

  Derfor tænkte jeg om man kan købe en konverter eller lign, så den kan bruge almindelig usb stik.

  Jeg har fundet sådan en konverter i USA, men vil gerne vide om der er andre muligheder, evt. også en mulighed for at købe den fra et europæisk land.
http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=250&products_id=1116
Avatar billede edvardj Novice
11. september 2007 - 13:38 #1
Avatar billede testpilot_dk Nybegynder
11. september 2007 - 14:08 #2
Nix, det er ikke den!

  Den skal være et han stik i den lille ende.
Avatar billede testpilot_dk Nybegynder
23. december 2007 - 18:27 #3
jeg lukker