Avatar billede jogii Nybegynder
11. september 2007 - 09:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se DR-update streams. Media Player melder fejl -10728855

IE og Firefox kan begge ikke afvikle DR-uptate tv.
I IE kommer følgende fejl:

Der opstod en fejl: (fejl -1072885581)
Windows Media Player cannot play the file. If the file is located on the Internet, connect to the Internet. If the file is located on a removable storage card, insert the storage card.

Tyder det på en form for firewall instilling?
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2007 - 09:54 #1
Avatar billede jogii Nybegynder
12. september 2007 - 12:48 #2
Hej Vejmand, tak for linkene. Men det med ActiveX hjalp ikke i midt tilfælde.
Og jeg har samme problem i Firefox, selvom den her ikke kommer med en specifik fejlbesked, men blot fobliver stille.

Så måske skal jeg gå efter firewall, som du henviste til i en af dine links.
Avatar billede jogii Nybegynder
26. september 2007 - 22:23 #3
Fandt løsningen.
Problemet er Media Player, som mangler et flueben sat.

Menu -> Tools -> Options -> Player -> Connect to the internet (override other commands)

Så virker det både i Firefox og i Explorer
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2007 - 07:47 #4
Okay, godt du fik det fikset.  :-)

Send selv et "Svar" og accepter, så er spørgsmålet rigtig lukket.
Avatar billede jogii Nybegynder
08. januar 2008 - 22:15 #5
Hej Vejmand, er ved at rydde op, du fortjener point for tålmodigheden. Smid et svar
Avatar billede vejmand Juniormester
08. januar 2008 - 22:23 #6
Okay tak, men det er helt i orden hvis du selv snupper pointene igen.  :-)
Avatar billede jogii Nybegynder
08. januar 2008 - 22:25 #7
nope, nu skal der ryddes op. Ellers får jeg aldrig brugt de her point