Avatar billede playr Nybegynder
11. september 2007 - 08:50 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Ups! Slettet MySQL. Redo?

Hej alle

Jeg er kommet til at slette noget i min MySQL-DB gennem PhpMyAdmin som jeg gerne vil have tilbage, er dette muligt ?
Avatar billede noob2003 Nybegynder
11. september 2007 - 10:31 #1
jeps hvis du har en backup, kan du hente de slettet data derfra
Avatar billede playr Nybegynder
11. september 2007 - 10:38 #2
Har ikke nogen backup. Kan man lave en gendannelse eller lign.?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
11. september 2007 - 10:46 #3
Niks. C'est la vie, som man siger - databaser forventer at du ved hvad du er ved at gøre inden du rent faktisk gør det, så har du ingen backup, kan du ikke gendanne dine data.

...eller, det vil sige, hvis du ved præcist hvilke data det var, kan du naturligvis skrive nogle nye INSERTs til at gendanne dem...

...og i teorien kan du da også prøve at redigere MySQL's databasefiler for at se om du kan afmarkere recordsene som værende slettet, hvis du vel og mærke ved hvordan den gør det...

...men som du forhåbentligt kan se, så er dine alternativer hverken realistiske eller praktiske.

I øvrigt var det måske en ide om du fik lukket nogle af dine gamle spørgsmål...
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=playr&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede playr Nybegynder
12. oktober 2007 - 18:28 #4
Tak til jer begge to. Lav venligst svar pidgeot
Avatar billede pidgeot Nybegynder
12. oktober 2007 - 18:37 #5
Værsgo :)