Avatar billede luffeposten Nybegynder
10. september 2007 - 15:31 Der er 4 kommentarer

Arkivering virker ikke i Outlook 2003

Hej

Jeg kan ikke få arkivering til at virke i outlook 2003. Når man vælger akiver under filer eller slår autoarkivering til, så kommer den kun en kort meddelelse i bunden af outlook hvor der står at den arkivere, men der bliver ikke flyttet nogen mail.
Har forsøgt at lukke og åbne outlook, genstarte pc.
Har forsøgt at starte outlook med /cleanfolder /cleanprofile, men den arkivere stadig ikke. Der er fosøgt på mange forskellige mapper.
Outlook henter mail på exchange og der skulle være plads nok.

Nogen der har ideer til hvad der kan være galt.
Avatar billede luffeposten Nybegynder
06. november 2008 - 09:01 #1
Ideer er stadig meget velkommen :)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2008 - 09:13 #2
Måske du kan finde hjælp her: http://support.microsoft.com/kb/830119/da
Avatar billede luffeposten Nybegynder
08. januar 2009 - 10:09 #3
Tak for kommentar men har ikke kunnet finde svaret, andre der har en ide ?
Avatar billede mouse_dk Nybegynder
07. april 2009 - 10:56 #4
Er der kommet et svar på problemet for jeg står lidt i samme situation.????