Avatar billede webnews Nybegynder
07. september 2007 - 13:00 Der er 1 løsning

3D desktop scanner

Hej

Jeg står og skal bruge en 3D scanner, der godt må kunne stå på mit bord, eller bare ikke fylde hele lejligheden ;)

Jeg vil høre om der er nogen der har noget erfaring omkring 3D scanner - fordele / ulember

Skal kunne:

- Nem at hånterer
- Skal kunne scanne hele objektet ikke ligesom nogle af dem jeg har set hvor man skal vende og dreje objektet flere gange, må gerne selv kunne dreje objektet, så man ska lave mindst muligt.
- inkl. software

I må meget gerne referere til diverse artikler m.m. - Skulle der være en der allerede har en 3D scanner, som personen gerne vil af med, vil jeg gerne hører nærmere.

Håber der er nogen der har lidt viden omkring emnet.
Avatar billede webnews Nybegynder
14. september 2007 - 08:51 #1
har fundet en.
Lukker