Avatar billede tingholm Mester
07. september 2007 - 11:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Iexplorer.exe bruger 99% cpu

På enkelte maskiner oplever jeg at Internet Explorer bruger 99% cpu og dermed gør maskinen ubrugelig...

Jeg har prøvet at opdatere til nyeste version og patch uden held.

Derefter prøvede jeg at slå samtlige tilføjelsesprogrammer fra, ligeledes uden held.

Alle idéer modtages med stor taknemmelighed
Avatar billede nva Praktikant
07. september 2007 - 11:43 #1
Først og fremmest så tjek for 'snavs' http://www.eksperten.dk/artikler/1123 - og så prøv at udvide din vituel memory, det virkede hos en anden med samme problem.
Avatar billede darrich Novice
13. september 2007 - 15:19 #2
Prøv også at begræns mængden af plads til temporary internet files til f.eks. 200 Mbyte
Avatar billede nva Praktikant
13. september 2007 - 15:23 #3
Respons?
Avatar billede tingholm Mester
16. september 2007 - 20:17 #4
jeg slettede nogle brugersettings i profilen... det løste problemet...
beklager at have spildt jeres tid...
smider i begge svar, så deler i dem for tolmodigheden med mig ;o)
Avatar billede darrich Novice
17. september 2007 - 12:28 #5
Godt at høre du løste problemet.
Et svar fra mig
Avatar billede tingholm Mester
19. oktober 2007 - 07:35 #6
kan vist ikke vente på nva længere...