Avatar billede k7 Nybegynder
06. september 2007 - 19:43 Der er 2 kommentarer

Ændre tastaturknaps funktion

Hej...

Jeg har lige fået en ny laptop, hvor jeg mangler nogle knapper, og samtidig har nogle knapper jeg ikke bruger.

Kender du evt. en løsning på at skifte en knaps funktion, så den kan ændres til anden funktion ?

Mvh

Kim
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
06. september 2007 - 20:28 #1
Logitech Itouch softwaren kan til dels ændre specialknapperne på et tastatur. Om det virker på en laptop, må du prøve dig frem med.
Avatar billede langbein Nybegynder
06. september 2007 - 22:17 #2
Jeg har ikke testet den, men ved en tilfeldighet så leste jeg at MS har en slik løsning:
http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/Microsoft-Keyboard-Layout-Creator.shtml