Avatar billede tomdane Nybegynder
06. september 2007 - 10:11 Der er 1 løsning

Internet Explorer Mobile : bruge tab

Hej

Min fine nye smartphone HTC S710 med Windows Mobile 6.0 har en web browser, og jeg kan ikke finde ud af springe mellem kolonner. På en almindelig PC kan man jo bruge tab til at sprinbe mellem aktive felter, hvis man ikke bruger musen, men den funktion kan jeg ikke finde her.

Fn + tab giver ikke noget resultat, og jeg kan ikke finde andre tastaturgenveje.

Et eksempel på en hjemmeside er www.kapsejl.dk, hvor jeg gerne vil bruge telefonen til at checke vejret i Køge Bugt, inden jeg skal ud og sejle (linket "vejrstation Hundige").

Tak, Thomas
Avatar billede tomdane Nybegynder
02. december 2008 - 08:29 #1
wauw, det gav meget