Avatar billede feliz Nybegynder
06. september 2007 - 00:41 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Slipstreaming af sprogpakke

Goddag
Jeg står nu med en engelsk sproget version af Windows XP Pro incl. SP2 (Har jeg selv slipstreamet ind)
Jeg tænkte så på om det er muligt at slipstreame en dansk sprog pakke ind på den? og om det er imod den licens eller Microsofts regler?

Mvh. Feliz
(Hvis det er lovligt osv. vil jeg selvfølgelig blive meget glad for en evt. guide. Brugte selv en guide da jeg lagde SP2 ind på min XP cd og det gjorde jeg vha. CMD)
Avatar billede off-line Nybegynder
06. september 2007 - 01:08 #1
Det kan du desværre ikke, der findes ikke sprogpakker til Windows XP. Derimod
findes der nogle med flere sprog, men det er jo noget helt andet. Men som du
sikker ved i forvejen, kan du i en engelsk udgave, køre med dansk keyboard.
Avatar billede off-line Nybegynder
14. september 2007 - 01:32 #2
Respons?
Avatar billede feliz Nybegynder
24. oktober 2007 - 21:17 #3
Kører stadig med engelsk version af windows og med dansk keyboard. Tak for ulejligheden alligevel.
Smid evt. et svar og du vil få dine points, for ulejligheden.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. oktober 2007 - 22:25 #4
Hvorfor skulle jeg smide et svar, når du allerede selv har taget alle point?
Avatar billede feliz Nybegynder
24. oktober 2007 - 23:00 #5
Ja fordi jeg skrev det og bestemte mig så for at jeg ikke gad og vente.
Avatar billede neoman Novice
24. oktober 2007 - 23:03 #6
LOL - der fik du DEN asgotbo :)
Avatar billede neoman Novice
24. oktober 2007 - 23:06 #7
feliz - prøv det nogle gange.  E er ganske som RKI- hele din forhistorie er registret, og de garvede kigger i den inden de gider hjælpe. PÅ et tidspunkt vil du så blot blot blandt andre amatører.
Avatar billede neoman Novice
24. oktober 2007 - 23:06 #8
blot blot = "blot havne" for de indviede :)
Avatar billede feliz Nybegynder
24. oktober 2007 - 23:15 #9
Nu fik jeg en kommentar i et spørgsmål jeg havde lavet, om at jeg skulle komme med noget respons. Det gjorde jeg så. Derefter tænkte jeg at jeg nok hellere måtte lukke nogle af de mange spørgsmål jeg har haft stillet. Nogle af dem bliver der jo aldrig svaret på. Nu blev jeg altså utålmodig.
Avatar billede neoman Novice
24. oktober 2007 - 23:20 #10
Jeg er ikke sikker på, at du har forstået hvad asgotbo og jeg mener: som eksempel, prøv lige at læse HELE denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/800752
Avatar billede feliz Nybegynder
24. oktober 2007 - 23:40 #11
Ja så har jeg læst det. Jeg skrev jo også tak for ulejligheden. Han løste jo ikke mit problem og derfor er det vel op til mig om jeg vil give points eller ej. Jeg bruger ikke Eksperten så ofte, så jeg ville nok først give point til hans eventuelle svar, lang tid efter.
Jeg har her til aften lukket mange spørgsmål, fordi de havde været åbne i lang tid (nogle tilbage til 2005), andre fordi jeg ikke havde fået givet nogle points.
asgotbo, burde havde fået de points - der er dog ikke noget at gøre ved det nu (eller er der?)
Avatar billede off-line Nybegynder
25. oktober 2007 - 11:12 #12
Man SKAL lukke sine spørgsmål. Men det er ikke ligegylgigt hvordan man lukker.
Eksperten har regler for lukning af spørgsmål, læs dem. Men det gider du vel ikke?
Selv om jeg, i det her spørgsmål, har givet det rigtige svar, kan du godt beholde
dine point, men måden du lukker på, er uforskammet. Desværre tror jeg ikke du forstår det.
Avatar billede feliz Nybegynder
25. oktober 2007 - 19:38 #13
Hvordan kan du tillade dig at antage at jeg "ikke gider læse reglerne"?
Jeg har da læst dem som alle andre. Der står ikke præcis hvad man skal gøre i dette tilfælde. Der står at det er tilladt at lukke et spørgsmål, hvis man selv har fundet svaret og give de ud lovede points til sig selv.
Der står ikke noget om at jeg ikke må lukke det og give points til mig selv - hvis spørgsmålet ikke er besvaret.
Jeg synes du skulle læse reglerne - specielt punkt 2.2 (Nedsættende bemærkninger)
Og ja - jeg forstår stadig ikke hvorfor i skal gøre så meget ud af det. Jeg har sagt tak for hjælpe, jeg har givet feedback mht. hvordan problemet ser ud nu og her og jeg startede så med at give dig en chance for at du kunne få de points, men valgte at trække dem tilbage eftersom der sikkert ville gå lang tid før jeg lagde mærke til at du havde skrevet et svar i spørgsmålet.
Avatar billede off-line Nybegynder
25. oktober 2007 - 20:04 #14
Ja jeg skal da ikke afvise, at du har læst reglerne, men hvis du har, så har du
ikke fattet dem, og det kan du selvfølgelig ikke gøre for, selv om de er ret enkle.

2 ting. For det første gav jeg et korrekt svar, og du burde derfor have bedt mig
om at lægge et svar, så jeg kunne få point.
For det andet, er det muligt, i følge reglerne, at tildele point, selv om et
spørgsmål er lukket. Men som sagt, hvis du ikke forstår det, så pyt!

Jeg slutter her. Gider ikke jokke rundt i det spørgsmål mere.