Avatar billede mgholme Nybegynder
05. september 2007 - 15:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opstart af min bærebar

hej
min bærebar vil ikke starte vista op når jeg tænder den, den kommer med A DISK READ ERROR OCCURRED PRESS CTRL+ALT+DEL TO RESTART

og når jeg har gjort det kommer den med det samme igen
håber i kan hjælpe mig så jeg kan bruge den igen
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
05. september 2007 - 15:20 #1
Hm... det lyder ikke godt. Prøv at trykke F8 under opstart, og hvis du har en valgmulighed der hedder recovery eller gendan, prøv det. Det er muligt at du skal bruge en recovery-cd hvis der fulgt en sådan med din pc?
Avatar billede mgholme Nybegynder
05. september 2007 - 15:54 #2
oki men det har jeg lige prøvet men det hjælper ikke.
skal den til rep eller bare en ny hdd i
hilsen mgholme