Avatar billede dosdesign Juniormester
05. september 2007 - 09:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nicorette e. lign Billigt ?

Hej

Jeg har tænkt mig at ryge lidt mindre evt. stoppe helt - jeg vil starte blødt og mindske eller stoppe med at ryge i hverdagen, hvor jeg ikke ryger så vildt meget.

Jeg tænkte på Nicorette tyggummi, men hvor kan man købe det billigst ? Er det bare på apoteket eller er der en netportal, som du kender og som er billig og god service - har du evt. et alternativ til tyggegummi (nikotin)?

NB !!! Jeg behøver ikke svar såsom at det er bedst jeg stopper helt og rygestop kurser m.m dvs. svar ikke med moral om hvor usundt det er at ryge - jeg vil bare gerne have et tip til billigt nikotin tyggegummi eller andet der hjælper lige så godt eller bedre !
Avatar billede dytti Novice
05. september 2007 - 11:28 #1
Jeg har et godt råd til dig.
Det lyder umiddelbart som hokuspokus, men tro mig, du vil blive overrasket.
Det er væsenligt billiger end tyggegummi o.l. ting - Og du holder op med at ryge med det samme, uden nogen af de sædvanlige problemer.

Gå ned på biblioteket og lån/bestil en bog som hedder "Hold så op med at ryge"
Den er skrevet af Allen Carr.

Det var en gammel kæreste som havde lånt den, og selv om jeg ikke havde tænkt på at stoppe rygningen, læste jeg den på 3½ time.
Det er ca. 4 år siden, og jeg har ikke røget siden, og har aldrig følt trang til en smøg siden.
Jeg har anbefalet den til omkring 8 personer (storrygere) og de er alle holdt op med det samme.

Bogen beskriver på en meget humoristsk måde bla. hvorfor man ikke skal "nedtrappe" og hvorfor man skal holde sig langt væk fra tyggegummi ol.

Jeg ved godt at det ikke var det svar du søgte, men jeg brænder virkelig for at du læser denne bog.
Den er sjov, genial, og det virker sq.
Avatar billede dosdesign Juniormester
05. september 2007 - 17:09 #2
Ok det skriver jeg ned (tak for seriøs respons og omsorg :-)) - men p.t vil jeg stadig gerne have svar på mit indlæg
Avatar billede johnlykk Nybegynder
06. september 2007 - 07:43 #3
Du kunne i stedet prøve Champix. Er mere effektivt hvis man vil holde op med at ryge.
Se:
http://www.detdigitaleapotek.dk/champix.php

Hilsen
Lilium
Avatar billede dosdesign Juniormester
09. april 2008 - 22:20 #4
FOLK skriver gang på gang at man skal lukke sine indlæg - selvom jeg ikke har fået et svar jeg kan bruge ??? Jeg ved ikek hvordan jeg skal lukek dem uden svar - men så siger de kloge man selv skal ligge et svar og godkende så det gør jeg så - ja så får jeg nok ballade igen !