Avatar billede webnews Nybegynder
05. september 2007 - 07:55 Der er 3 kommentarer

Hjælp til webshop på subdomain

Hallo

Jeg er igang med at lave en webshop til min webside, selve shoppen vil jeg have til at ligge på et subdomain.

Altså: www.mitdomain.webshop.dk - men jeg syntes ikke rigtig det virker...

Kan det være sandt?
Avatar billede nwn Nybegynder
09. september 2007 - 12:23 #1
Prøv http://mitdomain.webshop.dk

Ellers skal du måske nærmere ind i DNS indstillingerne, og hvem er din udbyder ?
Avatar billede webnews Nybegynder
10. september 2007 - 08:20 #2
Jeg har fået lavet en subdomain folder, men når jeg så uploader filerne til denne folder så installerer selve shoppen ikke...

Det er shoppen Oscommerce og når jeg ligger den direkte i min "alm" folder så kører det, men bare ikke når filerne skal pakkes ud i min subdomain folder...

Jeg har www.unoeuro.com som udbyder
Avatar billede webnews Nybegynder
14. september 2007 - 08:50 #3
Hej nwn...

Ja DUMHED er når man ikke ser de små ting igennem før man skriver et indslag herinde... Jeg UNDSKYLDER MEGET, mit webhotel er ASP ;)
derfor kan den ikke installere et php script... Jeg vil gerne give dig point for din tid, smid lige et svar