Avatar billede solvarme Nybegynder
04. september 2007 - 21:13 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan kan jeg se "reklamer" eller smilys i bevægelse?

Når jeg modtager, film, smilys mm. der er i bevægelse, kan jeg IKKE se det bevæger sig. Kun billedet. Altså det står stille.

Hvad skal jeg gøre for at se dem bevæge sig? Kan fint se det på nettet.

Jeg har officespakken 2007, Outlook
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. september 2007 - 09:16 #1
Fra og med Outlook 2007, kan man ikke længere se de såkaldte gif-animationer, da Outlook ikke understøtter dem.

Det samme gælder for flash.

Det skyldes, at M$ har valgt at lade Word fortolke html-koden i stedet for IE.

Der er ikke nogen egentlig løsning på problemet, men her er en guide til at lave en makro, der kan åbne en html-mail i browseren, hvor indholdet vil ses korrekt:

http://www.howto-outlook.com/howto/openinbrowser.htm
Avatar billede solvarme Nybegynder
05. september 2007 - 15:27 #2
Hejsa

Tak for svaret, ØV - syntes der har været meget bølv med 2007 udgaven og outlook. Jeg har prøvet at følge vejledningen på dit link, men der er fejl i "koden"

Den makere nemlig denne linie:"Shell BrowserLocation & " " & FileName, vbNormalFocus"

Når jeg vil lave en "knap" til macroen. Så jeg dropper det bare. Overvejer meget at sætte det gamle mircrosoft ind igen. Kan også kun åbne min mail boks en gang, hvis jeg kommer til at lukke ned for programmet outlook, SKAL jeg genstarte computeren før jeg kan komme ind i min outlook igen. Det er også et problem der er kommet efter programmet 2007!

Nå, men tak for dit svar...
Avatar billede solvarme Nybegynder
05. september 2007 - 15:38 #3
hmmm, hvor hulen er det jeg kan give dig point henne?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. september 2007 - 15:53 #4
Det kan du først, når jeg har lagt et svar :)

Jeg kan godt forstå, du er træt af M$. Jeg bruger selv Thunderbird :)

Læg selv et svar og lad os dele.
Avatar billede solvarme Nybegynder
05. september 2007 - 16:06 #5
svar svar ;)))