Avatar billede Slettet bruger
04. september 2007 - 16:48 Der er 1 kommentar

Ram udvidelse til bærbar computer

Hej,

Jeg er ejer af en Acer TravelMate 240. Da den på nuværende tidpunkt kun har 256 mb ram overvejer jeg at udvide. Jeg har en ledig sokkel.

Jeg vil gerne vide, hvilken slags ram-sokkel denne bærbar har, således at jeg ved, hvilken type ram jeg skal købe.

Mine ram specifikationer er følgende:
http://peecee.dk/uploads/0907/ram-acer.jpg

Nogen der kan hjælpe mig? Ydermere vil jeg gerne vide, hvor man på Internettet kan købe ram billigt.

På forhånd tak!

- Gajda
Avatar billede jan_man Nybegynder
09. september 2007 - 17:33 #1
Jeg synes heller ikke lige, at jeg ud af dit billede af den bærbares specifikationer kan finde typen af ram-sokkel.
Men prøv evt. at tage et billede af Hukommelse lige over SPD som er det billede du har linket til.

På edbpriser.dk under Hardware/RAM-blokke vil jeg mene at du vil kunne en RAM-blok, der kan passe til dit system. Du/vi skal bare lige have fundet den rigtige ram-sokkel som du selv er inde på :-)