Avatar billede abildtrup Nybegynder
04. september 2007 - 13:56 Der er 1 kommentar

Ekstra RAM til Inspiron 510m

Jeg ejer en Inspiron 510 m med 1,606 GHz processor, 589 MHz, 512 MB RAM. Jeg arbejder med en del programmer åbne ad gangen - bl.a. Photoshop - og synes, det går alt for langsomt. At jeg til tider når pc'ens ydeevne. Har brugt 24 GB ud af 53 GB på C-drevet.

Kan man installere ekstra RAM? Hvor mange?

Har hørt, at det ikke er så oplagt med ekstra RAM til en bærbar, men hvad vil I råde mig til?
Avatar billede papi Juniormester
04. september 2007 - 14:27 #1
jeg vil råde dig til at købe ram igennem dell. hvis du en dag har brug for support på dem.