Avatar billede thundersof Nybegynder
04. september 2007 - 10:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skift mellem designvisning/kør forespørgelse i Access 2003

Hejsa,

Findes der ikke en genvejstast, som hjælper én til at skifte mellem designvisning og at køre forespørgelsen, så man ikke hele tiden skal flytte musen op for i feltet under "filer" for at se hvad man har lavet? :)

PFT

Fie
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2007 - 10:55 #1
Ikke en enkelt, men man kan altid bruge Alt og så det understregede bogstav. Man skal dog være opmærksom på, at man først skal ind i dropdown menuen. F.eks. her hos mig:
Alt-V, Alt-D giver View - Design view
Avatar billede mugs Novice
04. september 2007 - 11:00 #2
Men hvad er det dybere formål?
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2007 - 11:03 #3
!~)
Avatar billede thundersof Nybegynder
04. september 2007 - 11:04 #4
Meningen var, at det skulle blive nemmere at arbejde med. Jeg skifter meget mellem design og at køre forespørgslen, for at se hvordan mit resultat ser ud.

det med Alt-V og Alt-D er selvfølgelig en form for løsning :)
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2008 - 13:15 #5
!~)