Avatar billede bens Nybegynder
04. september 2007 - 09:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

probs med netværks forbindelser

Hei
Mit problem går ud på følgende:
Når jeg højre klikker på min lanforbindelse og trykker egenskaber får jeg frem den sædvanlige billed, MEN feltet er hvidt, ingen knapper kun det lille kryds i højre hjørne.
Har kørt hijackthis, antivirus program, og der er intet der.
Da jeg genstartede serveren var mappen netværks forbindelser så tom.
Og da jeg genstartede serveren sent i aftes var det som i starten. Altså ingen knapper og hvidt felt.

Jeg har fin forbindelse til serveren. Netkortene ligger i device manager. Så for mig virker det her lidt sort.
Men fordi den laver det her ballade kan jeg ikke opdatere serveren.

Nogen ideer?
Avatar billede bens Nybegynder
04. september 2007 - 10:25 #1
Jeg har selv overvejet og fjerne netkortene og installere dem igen. Men dette er en webserver med over 100 domener liggende. Så hvis der var en annen udvei kunne det være greit.
Avatar billede bens Nybegynder
05. september 2007 - 09:24 #2
Nu har jeg så opdateret driverne og det hjælper heller ikke noget.
Avatar billede bens Nybegynder
05. september 2007 - 12:54 #3
Jeg har nu fundet ud af at når jeg ikke har netkablet i ser det fint ud. lige så snart netkablet kommer ind er problemet der igen.
Avatar billede bens Nybegynder
05. september 2007 - 13:25 #4
Jeg har prøvet og reset tcp/ip og winsock men det har heller ikke hjulpet noget.
afinstallere og installere netkort hjælper ikke.
Avatar billede bens Nybegynder
07. september 2007 - 13:48 #5
Jeg har endnu ikek selv fundet noget svar på problemet. Men har flyttet alle kunderne over på en ny server. Umiddelbart ser det ud til at det er winsocket der er fejl.

Nok kun en reinstall der hjælper.
Avatar billede bens Nybegynder
12. september 2007 - 09:23 #6
Den eneste løsning jeg fandt var en reinstall.