Avatar billede rsditlev Nybegynder
03. september 2007 - 23:05 Der er 4 kommentarer

Database / Php tekst box

Heej Eksperter.. Jeg ville godt havet lavet en tekst box fx.
Hvis vi nu siger en side om regler. og regler bliver hele tiden opdateret..
så ville jeg bare have lavet så jeg logger ind også kan jeg så gå ind under regler så kommer der en stor tekst box frem hvor de regler stå så kan jeg lige ændre en lille regl også har den også ændre på den anden side hvor man kan se reglerne istet at jeg skal logge ind på min ftp server finde regler.html også edit og ændre dem der.

Jeg kan godt lidt php jeg ved bare ikke lige hvordan jeg skal stille det op og hvordan jeg skal skrive det i mysql databasen ?
Avatar billede shjorth Nybegynder
04. september 2007 - 02:16 #1
Du laver blot en tabel i din database.
F.eks ID | Regler

og så et udtræk af dem i din tekstboks så den hedder <textarea..><?=$row['regler']?></textarea>
Avatar billede rsditlev Nybegynder
04. september 2007 - 02:41 #2
Hmm 2 sek prøver lige :D
Avatar billede rsditlev Nybegynder
04. september 2007 - 02:50 #3
Ja Men hvordan laver man så knappen ?? :D
Til at trykke gem ?
Avatar billede rsditlev Nybegynder
04. september 2007 - 02:51 #4
så den gemmer sig inde i databasen og hvordan skal tabellen se ud ?