Avatar billede cilas Nybegynder
03. september 2007 - 19:54 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Sendelse af stor filer med e-mail

Hej!
Er der nogle programmer der kan hjælpe mig, at jeg sende de store filer med e-mail, som f.eks. filer over 100 MB? (Jeg har hørt at man kan bruge den side www.yousentit.com, men desværre jeg kan ikke find ud af det.)
På forhånd TAK for alle!
M.V.H
Cilas
Avatar billede nielle Nybegynder
03. september 2007 - 20:36 #1
Det er nu mere modtageren end afsenderen som afgøre om du kan sende de store filer.
Avatar billede goose Nybegynder
03. september 2007 - 20:37 #2
Upload da for pokker filen til en server via FTP og send et link istedet, de færreste kan modtage så store filer.

/Goose
Avatar billede cilas Nybegynder
03. september 2007 - 21:02 #3
Tak Goose og Nielle!
Hvordan kan jeg upload det til en server, kan du ikke beskrive lidt?
Hilsen!
Avatar billede nielle Nybegynder
03. september 2007 - 21:56 #4
Hvis modtageren f.eks. har en Gmail konto burde der ikke være noget som forhindre dig i at maile til den.
Avatar billede nielle Nybegynder
03. september 2007 - 21:56 #5
... selvfølgeligt afhængigt af *hvor* stor filen egentlig er. :^)
Avatar billede goose Nybegynder
03. september 2007 - 23:09 #6
Du finder dig et webhotel - der findes gratis webhoteller rundt omkring (http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=HPEA,HPEA:2006-35,HPEA:en&q=gratis+webhotel), og så uploader du blot din fil via FTP til webhotellets server.

/Goose
Avatar billede cilas Nybegynder
04. september 2007 - 07:28 #7
Tak for alle!
Hilsn!
Cilas
Avatar billede goose Nybegynder
04. september 2007 - 08:37 #8
Jamen det var da så lidt, så smider jeg lkige et svar hvis du kunne bruge min idé :o)

/Goose
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. september 2007 - 09:27 #9
Du kan pakke filen med Winzip, og opdele denne i små bidder. Det gøres fra Winzip under "Actions" -> "Split". Send så alle de splittede filer til modtageren. Denne kan ikke udpakke filerne, før de alle er modtaget.
Avatar billede cilas Nybegynder
05. september 2007 - 19:16 #10
Tak for alle!
Avatar billede nielle Nybegynder
05. september 2007 - 20:10 #11
Ingen point til mig på denne her :^)
Avatar billede cilas Nybegynder
11. september 2007 - 07:27 #12
Jo det kommer!
hilsen!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 00:17 #13
Lukketid?