Avatar billede platapus Nybegynder
03. september 2007 - 19:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rensevæske til scanner

Hej alle kloge mennesker,
Jeg har brug for hjælp med noget rensevæske til en scanner, jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal købe.
Scanneren som jeg har er en Fujitsu
Model: fi-5650c

Jeg har brug for et rensesæt der kan klare scannerhovedet (eller hvad den nu hedder, linsen der scanner) og ellers noget til alle de andre dingenoter der sidder i sådan en scanner (tænker måske noget højtryksluft til at klare dette??)

Håber i kan hjælpe..
Avatar billede platapus Nybegynder
04. september 2007 - 17:04 #1
jeg har fundet et originalt rense sæt fra fujitsu selv, så mon ikke det er det bedste at bruge.. tak for hjælpen ellers..
Avatar billede platapus Nybegynder
04. september 2007 - 17:04 #2
...