Avatar billede newbie.dk Praktikant
03. september 2007 - 17:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Maskine der kan kopier flere cd'er ad gangen

Kender I et produkt der kan kopier flere cd'er ad gangen.

Gerne over 6-7 cd'er på en gang. Og gerne flere.

Er der en smart måde at sætte labels på cd'en. Eller er det én af gangen?
Avatar billede kabbak Professor
03. september 2007 - 18:23 #1
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2007 - 23:21 #2
det kan nu klares på andre måder

fyld et tower kabinet med dvd brændere og 1 dvd drev og instaler nero ver 7

nero 7 kan lave multi kopier til flere dvd/cdr brændere på en gang
Avatar billede nikkedukken Nybegynder
30. september 2007 - 15:04 #3
Find x antal USB kabinetter
Fyld dem med CD eller DVD drev.
Få fat i NERO Enterprise, som har mulighed for med udvidelse ($$$) at styre så alle USB diske tilsluttet og brænde samtidigt til dem alle.

Det er en billigere løsning end at købe en specialiceret løsning.
Evt. udvid med USB I/O kort.

Det kan tage MEGET lang skrive labels på med en printer, få dem enten trykt på papir ude i byen, print selv og sæt på, eller få leveret trykt (sammen sted vil sikkert også gerne kopiere for dig :) )
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2007 - 17:29 #4
lukketid
Avatar billede newbie.dk Praktikant
02. april 2008 - 22:56 #5
Jeg har ikke fundet nogen løsning, men kan i ikke ligger et svar allesammen, så kan i dele pointne.
Avatar billede kabbak Professor
02. april 2008 - 23:45 #6
.
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2008 - 23:52 #7
behold dem selv

hvis man skal lave en maskine på billigste måde der løser opgaven så er det en pc med x antal drev i

de professionelle copy maskiner man kan få er en noget dyr løsning