Avatar billede fck1990 Nybegynder
03. september 2007 - 16:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

online spil over proxy server men hvordan?

jeg sidder på en skole hvor internettet kører over proxy server
over port 8080
men når jeg fx. vil spille ut2004 kan jeg ikke finde nogen server og det samme problem har mine venner med wow

jeg tænkte om der var et program hvor man kunne komme i kontakt med serverne

PS: jeg sidder ikke og spiller i skolen men bor på skolehjem hvor vi har trådløs internet og har snakkes med it-folkene om de ville åbne for portene bare for skolehjemmet og det ville de ikke fordi så vil nogen bare udnytte det til at download ulovlige ting
men vis det var til et spil så måtte jeg gerne selv finde et program der ville hjælpe mig med at skabe forbindelse

men det var ikke noget de ville hjælpe med
så det jeg laver ER LOVLIGT
og spiller ikke i skole tiden
Avatar billede fck1990 Nybegynder
03. september 2007 - 16:02 #1
har på en internet side søgt mange porte igennem og fandt ud af at port 80 og 81 er åbne
Avatar billede fck1990 Nybegynder
03. september 2007 - 16:57 #2
ingen der kan hjælpe?
Avatar billede fedora Nybegynder
05. september 2007 - 20:24 #3
Nu skal jeg passe på hvad jeg lige skriver. Men jeg har hørt at man kan sætte sin egen proxy server op, som så ændrer port når du connecter f.eks.

Din pc Port:80 ---> PROXY ---> WoW-Server:90

Jeg er ikke sikker men en af mine venner snakkede om at det kunne lade sig gøre.
Avatar billede fedora Nybegynder
17. september 2007 - 20:25 #4
Avatar billede fck1990 Nybegynder
25. december 2007 - 20:16 #5
lukker