Avatar billede nugiz Nybegynder
02. september 2007 - 19:55 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

"Henter netværksadresse"

Hejsa!

Jeg har en Linksys WRT54G, som der er lidt problemer med!

Jeg har tidligere kunne bruge den uden problemer, men nu står den kun og "Henter netværksadrese" ved trådløs, kan fint komme på med kabel.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede ynwa Nybegynder
02. september 2007 - 20:18 #1
konfigurer den
Avatar billede rebecca Novice
02. september 2007 - 20:19 #2
Har du prøvet at resette routeren ?
Avatar billede rebecca Novice
02. september 2007 - 20:24 #3
Hvis du resetter routeren burde diverse indstillinger som du evt. har foretaget gå tilbage til standard indstillingerne, når det er gjort burde du kunne koble op trådløst (uden sikkerhed).
Når du har fået alt til at virke så husk at lave kryptering på det trådløse net osv.
Avatar billede nugiz Nybegynder
02. september 2007 - 20:52 #4
Jeg har fundet ud af det!

Nu har jeg så bare mødt et nyt problem med en bærbar, som jeg er ved at teste (Acer Ferrari 3200), over trådløs kører den herre langsom (Under 1kb/s), men med kabel, ingen problemer! Der er 3 bærbarer i huset, denne er den eneste med problemet!

Forslag?
Avatar billede twixmus Nybegynder
02. september 2007 - 21:56 #5
Prøv evt. med en opdatering af firmware.
Kan det tænkes hastigheden er sat ned på laptop'en under fanebladet avanceret på netkortets indstillinger!
Avatar billede darrich Novice
02. september 2007 - 22:42 #6
Formoder du anvender et linksys kort i pc'en.
Prøv at oprette en ny profil i linksys monitoren på den pc som har problemet.
Avatar billede nugiz Nybegynder
03. september 2007 - 14:23 #7
Nej det er noget onboard der sidder der.

Er lost...
Avatar billede rebecca Novice
03. september 2007 - 23:49 #8
Hvis du ikke allerede har gjort det så prøv at opdatere driveren til det trådløse netkort, du kan finde den her>>> http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/ferrari3200.html
Avatar billede nugiz Nybegynder
02. maj 2008 - 21:20 #9
Lukket.
Avatar billede rebecca Novice
02. maj 2008 - 22:52 #10
nugiz>> Tror du skal læse Ekspertens regler igen for du kender dem åbenbart ikke.

Det er okay at du tager point selv hvis du selv har fundet ud af problemet men du skal iflg. ekspertens regler skrive her hvordan du løste det så det evt. kan hjælpe andre
Avatar billede nugiz Nybegynder
03. maj 2008 - 00:22 #11
Problemet er så gammelt at jeg simpelthen ikke kan huske hvad jeg gjorde. Blev gjort opmaerksom på det i en anden tråd at jeg havde et haengeparti, så jeg afslutter sagerne.
Avatar billede rebecca Novice
03. maj 2008 - 09:50 #12
Ok godt du fik løst problemet hav en god sommer

Mvh.Rebecca
Avatar billede arne_v Ekspert
03. maj 2008 - 22:01 #13
Han har helt konsekvent taget point selv i alle hans åbne spørgsmål uanset om der
var givet gode svar eller ej.
Avatar billede nugiz Nybegynder
03. maj 2008 - 22:19 #14
Ja jeg har, fordi sagerne er så gamle, og der i mange af trådene kun var "kommentarer" skrevet.

Jeg er skide ligeglad med point, jeg blev bedt om at lukke dem, det har jeg gjort.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. maj 2008 - 23:04 #15
Nu ved jeg ikke hvem der har bedt dig om hvad.

Men hvis nogen har bedt dig om bare at lukke ved at tage point selv, så har vedkommende
misforstået noget.

Spørgsmål skal afsluttes - MEN PÅ EN ORDENTLIG MÅDE !
Avatar billede rebecca Novice
04. maj 2008 - 00:06 #16
Når man har fået løst sit problem er det vel naturligt at få lukket spg. hurtigst muligt i stedet for at spilde andres tid.