Avatar billede nordvest Nybegynder
01. december 1999 - 16:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændring af windows 2000's opstartsbillede, er det muligt ?. og hvordan ?

Hejsa Alle sammen

vil lige høre om der er nogle der ved om det er muligt at ændre win2000's opstartsbillede, og i så fald, hvordan det skal gøres ??
Avatar billede engberg Juniormester
01. december 1999 - 17:10 #1
Hmm.. måske er det her et tåbet svar, men hvorfor ikke bare lave en fil der hedder logo.sys til at ligge i roden - skulle det ikke gøre det?
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
01. december 1999 - 20:38 #2
Du skal lige huske, at hvis du ændrer på logo.sys filen, skal den have nøjagtigt samme propertioner, som den gamle. Dvs. samme størrelse, opløsning og længde og bredde.