Avatar billede kingyo Nybegynder
02. september 2007 - 15:36 Der er 1 kommentar

Linux som media server til PS3

Jeg har netop erhvervet mig en PS3, og ser at den har muligheden for at søge efter Media Servere på netværket - fedt nok tænkte jeg, da jeg har en Linux maskine stående som kun fungerer som lagerenhed til film, musik mv.

Nu er mit spørgsmål så - hvordan får jeg sådan en PS3 til at genkende min Linux-maskine som en media server? Er det mon nok kun at lave en åben share via Samba, eller skal der noget specielt til?

Håber der er nogen som har nogle erfaringer på området.
Avatar billede lap Nybegynder
07. september 2007 - 11:01 #1
twonkyvision kan købes - det er en media server - blandt andet til linux