Avatar billede dinubamsen Nybegynder
02. september 2007 - 11:19 Der er 3 kommentarer

Hjælp til at finde gammelt spil

Jeg søger hjælp til at finde et gammelt spil jeg husker fra min barndom. Det er nok fra midten af 90'erne. Man styrede man som man så i 2D men det var alligevel 3D. Det lignede sådan noget modelervoks agtigt noget, og jeg mindes spillet var meget humoristisk. Håber nogen genkender den beskrivelse? Jeg er desperat :P
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
02. september 2007 - 11:24 #1
*Man styrede en mand som man så i 2D men det var alligevel lidt i 3D
Avatar billede egr_sli Nybegynder
02. september 2007 - 14:18 #2
jeg tror jeg ved hvilket spil du tænker på, men kan heller ik lige huske hvad det hedder... noget med land, som i neverland eller noget.

Er det det spil hvor man er sådan en brun modellervoks fyr, og hele verden man går i er også modellervoks? Og så skal man gå rundt i forskellige rum og finde dimser og sådan ? :P

jeg prøver lige at huske hvad det hedder
Avatar billede egr_sli Nybegynder
02. september 2007 - 14:23 #3
haha, det var ikke ordet land, men never som jeg kunne huske, nemlig neverhood :P
det spil jeg tænker på er dette:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Neverhood

håber det var spillet du ledte efter