Avatar billede kimmerdreng Nybegynder
01. september 2007 - 23:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opdatere navigation?

Hej..

Jeg har nogle problemer med min navigation, den kan ikke finde alle veje osv. Nogen der kan hjælpe? Det er en Clarion NAX963HD.
Den kan ses her: http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=5279&pk=33

Håber i kan hjælpe mig !
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. september 2007 - 23:25 #1
Det er sikkert bare et spørgsmål om opdatering af softwaren. Det står sikkert i din manual hvordan du gør.
Avatar billede kimmerdreng Nybegynder
02. september 2007 - 13:58 #2
Der står intet i manualen, jeg har lige kigget den igennem...
Avatar billede thov Forsker
02. september 2007 - 16:49 #3
Avatar billede kimmerdreng Nybegynder
02. december 2011 - 09:41 #4
Løsning fundet !
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2011 - 10:24 #5
Den løsning vil vi gerne vide.
Du ved sikkert også godt at du faktisk skal skrive den her også :)