Avatar billede nobob Nybegynder
31. august 2007 - 21:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Genistallere vista

Hej

Jeg sidder og roder med en bærbar med Vista Premium. Problemet er, at man har glemt passwordet, til den eneste konto der er aktiv på computeren. Jeg tænkte så at jeg ville gendanne computeren, men der følger ingen cd med, der ligger dog noget restore-gøgl på en skjult fat12 partition så vidt jeg kan se. Men man kan ikke starte en installation, det eneste man kan gøre er at trykke F8 når den boot'er og vælge reparer, men så kræver den stadig en kode!!!

Kan det virkelig passe at man ikke kan gendanne sin computer mere, hvis man glemmer koden til sin konto???

Det er en Toshiba Equium a600-338

håber på en løsning, har indtil videre prøvet diverse password reset programmer, såsom Ophcrack, det virker åbenbart kun til XP.

HJÆLP!!!
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2007 - 21:49 #1
Avatar billede nobob Nybegynder
31. august 2007 - 22:26 #2
hmm, har gjort som der stod i guiden, men nu kan maskinen ikke starte længere, den står bare og kører den der statusbar, men den koder ikke på disken eller noget!?
Avatar billede nobob Nybegynder
31. august 2007 - 22:38 #3
ej nu virker det.... du er for syg helgec, kvitterer hellere end gerne med 30 points, hvis du smider et svar!!
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2007 - 22:51 #4
Sov godt