Avatar billede cbn83 Nybegynder
31. august 2007 - 15:28 Der er 4 kommentarer

musseproblem Vista

Hej Folkens
jeg har lige købt en pc , men har det store problem at mussen selv klikker på nogen ting bare af sig selv f.eks ved at jeg bare holder mussen over en overskrift på en netavis går den så ind i selve artikelen , er der nogen der ved hvordan man kan ændre opsætning så den ikke selv fortager sig noget uden man selv klikker?? håber i kan hjælpe mig , på forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2007 - 15:44 #1
kontrolpanel - mus.
Kig derinde.
Ved ikke hvad der er slået til, men tag et kig så falder du sikkert over det :)
Avatar billede cbn83 Nybegynder
31. august 2007 - 15:56 #2
hej John...
jeg har været inde i kontrolpanel og kigget og der er ikke noget at gøre lige der.. men jeg har tilsluttet en mus nu og så er problemet væk men det er jo en lappeløsning , problemet må da også kunne løses uden en ekstern mus så den indbygget ikke fortager sig noget af sig selv...
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2007 - 20:06 #3
Det kunne være rart hvis du havde fortalt at det var en bærbar til at starte med ;)

Hvilken bærber er der tale om?
Avatar billede cbn83 Nybegynder
01. september 2007 - 10:47 #4
hej john gen
det er en bærbar hp dv6545 og sorry at jeg ikke havde sagt det var en bærbar fra start af men de tanker havde jeg slet ikke gjort mig..