Avatar billede mrpalermo Nybegynder
30. august 2007 - 09:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Points til Nielle

Beklager jeg overså dit indlæg...
Avatar billede nielle Nybegynder
30. august 2007 - 09:56 #1
Husk referencen begge vejs: http://www.eksperten.dk/spm/793797

Takker, men arne's løsning er på en eller anden måde en smule pænere end min. :^)
Avatar billede nielle Nybegynder
30. august 2007 - 10:28 #2
Nå?
Avatar billede mrpalermo Nybegynder
30. august 2007 - 10:43 #3
UPS....Forkert knap tror jeg.....Det kører ikke rigtig for mig...

Smid et svar igen
Avatar billede nielle Nybegynder
30. august 2007 - 10:46 #4
Ok, det var nu ellers fint med mig hvis du ville afvise ... som sagt synes jeg at arne's var lidt mere elegant ... men jeg havde dog ventet lidt mere af en begrundelse hvis det var tilfældet. ;^)

Du får et svar :)
Avatar billede mrpalermo Nybegynder
30. august 2007 - 10:48 #5
Jeg har også kigget din løsning igennem. Du har ret i at Arnes er "pænere", da han udnytter at det er xml, men som en gammel spritter engang sagde til mig, så er det lige meget hvor godt det er programmeret, bare det virker...Ved ikke rigtig om den holder ;)